L’espectáculu va tener llugar nel Auditoriu del Centru Niemeyer el vienres 16 de febreru a les 20:30.
Más de cincuenta conciertos de Revólver con tola banda contemplen la xira del actual discu col cartelu de “Entraes escosaes” na mayoría d’ellos. Temes con toles tonalidaes fueron interpretaos n’escenarios de tola xeografía peninsular cola enerxía cola que namás esta banda podría faelo.

El vienres 16 de febreru a les 20:30 el Centru Niemeyer propón, “ACÚSTICU. Ensin dulda la meyor forma de conocer l’ADN de los temes que conformen la carrera de REVOLVER, según los sos grandes ésitos de tola vida, y ser protagonista del alcuentru de frente cola banda.”

El próximu mes de marzu de 2018 van cumplise 25 años de la publicación del álbum BASICO I de Revólver. Esa fecha marcó definitivamente la carrera de la formación musical, la hestoria recién de la música rock y los conciertos acústicos n’España nos que tan bien se desendolca Carlos Goñi.

“25 AÑOS DE BASICO” TOUR va ufiertar un conciertu en formatu tríu con Carlos Goñi cola so voz y guitarres acústiques al frente, que pretende remembrar los ésitos del BASICO I y otres temes inevitables.